GARANTİ BANKASI'NDAN MÜŞTERİLERİNE AÇIKLAMA

Garanti Bankasının internet ve mobil uygulamalarının çökmesi üzerine bankadan açıklama yapıldı. Binlerce müşteri hesaplarına giriş yapamadığı için konuyu sosyal medyaya taşımış ve şikayetçi olmuşlardı.

Garanti Bankası yaşanan olumsuzluklarla ilgili açıklama yaparak internet erişimiyle ilgili mağduriyeti doğruladı.

Açıklamada şu ifadeler kullanıldı:

"Dijital hizmetlerimize yönelik yoğun internet trafiği nedeniyle dijital kanallarımızda erişim sıkıntısı yaşamaktayız. İnternet servis sağlayıcılarımızla beraber sorunu gidermek için çalışıyoruz. Müşterilerimizin yaşadığı mağduriyet için özür dileriz."

Odatv.com

''MALTEPE KİTAP GÜNLERİ''BAŞLADI
ÜMRANİYE BELEDİYESİ'NDEN İLK KEZ ÜNİVERSİTEYE KAYIT YAPTIRAN ÖĞRENCİLERE 10 BİN TL EĞİTİM DESTEĞİ
BAŞKAN GÖKHAN YÜKSEL ZABITA TEŞKİLATININ 198. YIL DÖNÜMÜNÜ ZABITA EKİPLERİYLE KUTLADI
ADD GENEL MERKEZİ'NDEN KAMUOYUNA AÇIKLAMA
MALTEPE BELEDİYESİ'NDEN ŞİŞLİ BELEDİYESİ'NE DESTEK
KARTAL BELEDİYESİ VE İBB'DEN AMATÖR KULÜPLERE SPOR MALZEMESİ DESTEĞİ
ÜSKÜDAR’DA ÜCRETSİZ UYGULANACAK HPV AŞISI İÇİN BAŞVURULAR ALINMAYA BAŞLADI
STRES SAÇI BEYAZLATIYOR
İBB 9 EYLÜL İÇİN HAZIRLIKLARINI TAMAMLADI
KARTAL BELEDİYESİ'NDEN İSKİ İŞ BİRLİĞİ İLE ALT YAPI HAMLESİ