30 Kasım 2024
  • İstanbul8°C
  • Ankara0°C

KARTAL BELEDİYESİ'NİN İHBAR HATTINA ŞİKAYET YAĞIYOR

Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel vatandaşların şikayetlerini çözüme kavuşturmak için WhatsApp İhbar hattı kurdu. Kartallı vatandaşların büyük ilgisini çeken ihbar hattı oluşan mevcut sorunların ani çözümü için harekete geçilmesini sağlıyor.

KARTAL BELEDİYESİ'NİN İHBAR HATTINA ŞİKAYET YAĞIYOR

17 Ağustos 2019 Cumartesi 11:31

Kartal Belediye Başkanı Gökhan Yüksel'in vatandaşların sorunlarının daha hızlı çözülmesi konusunda verdiği talimat doğrultusunda, yanıt süreleri düşürülen ve mesai saatleri dışında da hizmet vermeye başlayan WhatsApp İhbar Hattına olan ilgi her geçen gün artıyor.

Kartal Belediyesi, vatandaşların belediyeye daha hızlı ulaşması için teknolojik imkânları kullanmaya devam ediyor. 0 532 136 9090 numaralı WhatsApp İhbar Hattı ile vatandaşlar akıllı telefonlarından belediyeye anında ulaşabiliyor. Kartal Belediyesi Basın, Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü ekipleri tarafından değerlendirmeye alınan iletiler, ilgili müdürlüklerle paylaşılarak en kısa sürede çözüme kavuşturuluyor ve mesaj sahibine geri dönüş yapılıyor.

Mart ayından bu yana on binlerce iletiyi çözüme kavuşturan ekipler, vatandaşlardan Kartal Belediyesi'nin sorumluluğundaki alanlarda, caddelerde, sokaklarda, meydanlarda ve parklarda oluşabilecek olumsuzluklarla ilgili gelen ihbarlara anında müdahale ediyor. Vatandaşların WhatsApp İhbar Hattı üzerinden fotoğraf veya konum göndermeleri, ekiplerin olumsuzluklara daha hızlı müdahale etmesini sağlıyor.

Kartal'daki olumsuzluklara karşı Kartal Belediyesi'ne ulaşmak isteyen vatandaşlar, 444 4 578 çağrı numarasının yanı sıra 0 532 136 9090 WhatsApp İhbar Hattı üzerinden de müracaatlarda bulunabiliyor.

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
SON DAKİKA