İngiliz Financial Times gazetesi Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş’a yönelik yüksek seçmen onayını inceledi. Yüksek seçmen onayında, “İyilik Bulaşıcıdır” kampanyasının da aralarında bulunduğu sosyal yardımların önemli pay sahibi olduğu kaydedilen değerlendirmede, "Yavaş, 'sürpriz star' olarak sivrildi" ifadelerine yer verildi.
SALGINDA MADDİ ZORLUĞA DÜŞEN VATANDAŞLARIN TÜM BORÇLARINI KAPATTI
Ankara Büyükşehir Belediyesi”nin öncülük ettiği “İyilik Bulaşıcıdır” kampanyası ile koronavirüs pandemisinde maddi zorluğa düşen Ankaralıların marketlere ve mağazalara olan borçlarının ödendiğini belirten Financial Times, geçmişte buna benzer sosyal yardım kampanyalarına AKP’nin öncülük ettiğini de hatırlattı.
SALGINDAKİ PERFORMANSI BAŞARILI'
T24’ün aktardığına göre, araştırma şirketi Metropoll’un verilerine göre Koronavirüs salgınıyla birlikte sadece Erdoğan’a değil Ankara ve İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlarına yönelik seçmen onayında da artış yaşandığına dikkat çeken Financial Times, bu süreçte özellikle Mansur Yavaş’ın “sürpriz star” olarak sivrildiğini belirtti. Haberde aktarılan verilere göre Ankara halkının yüzde 65’inin ve AKP seçmenlerinin yarısının Mansur Yavaş’ın salgındaki performansını başarılı buluyor.
GÜNDELİKÇİ VE TAKSİ ŞOFÖRLERİNE YÖNELİK DESTEK PAKETLERİNİ DEVREYE SOKTU
Koronavirüs’ün Türkiye’de görülmesinden kısa süre sonra Mansur Yavaş’ın taksi şoförleri, gündelikçiler, kuaförler ve berberler gibi salgından en ağır etkilenen kesimlere yönelik destekleri devreye soktuğunu kaydeden Financial Times, bu kesimlere Ankara Büyükşehir Belediyesi’ne başvurmaları çağrısı yapıldığını belirtti. Erdoğan’ın büyükşehir belediyelerinin bağış kampanyalarını yasakladığını aktaran gazete, bunun üzerine “İyilik Bulaşıcıdır” kampanyasının başlatıldığını vurguladı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.